מי צריך חדר כושר כאשר יש גומי של פילאטיס?

הקניית כלים ודרכים להתמודדות, ופתרון בעיות באופן עצמאי וחיובי

 בתמונות שלפניכם, מגוון תרגילים  קלים לביצוע. המטרה היא לתת מענה לתחושה העמוקה של הגוף – פרופריוספטיבית (תחושה שמגיעה מהשרירים, גידים ומפרקים). דרך אותה תחושה המוח מקבל משוב כמה לכווץ או לשחרר את השרירים (טונוס השרירים), יציבת הגוף, מוטוריקה גסה מוטוריקה עדינה וקואורדינציה. לפניכם מספר תרגילים מצוינים  לחיזוק חגורת הכתפיים, שרירי הבטן, גב תחתון, רגליים וידיים. מדוע זה חשוב? בעזרת תרגילי מתיחות, ניתן לעזור לילד לשבת בשקט לזמן ממושך,  מה שיגרום  לעליית רמת הקשב והריכוז, לשפר את יכולת הכתיבה והעתקה של אותם ילדים החורטים על דפים, לחזק את שרירי היציבה כדי שיהיה להם נוח יותר לשבת, לאפשר לו יותר מודעות לגבי סכמת הגוף, ולהתמצאות במרחב .

ניתן לקנות רצועות פילאטיס בכל חנות ספורט, בדרגות קושי שונות, וגם ניתן להשתמש בגרביונים משומשים של אמא.

יש לזכור, מומלץ לעשות תרגילי מתיחות כ 3-5 דקות בבוקר, לפני בית הספר או הגן, ובכלל לפני פעילויות הדורשות ישיבה כגון מפגש, או הכנת שיעורי בית.

                                                   

                    

4 מחשבות על “מי צריך חדר כושר כאשר יש גומי של פילאטיס?”

  1. נראה פתרון ממש מעולה לילדים שעדיין לא יכולים ללכת אל חדר כושר ולהוציא את האנרגיות הרבות שיש להם, בעיקר אלו עם בעיות קשב וריכוז. ממש ממש מלבב, יפה ושמח.

    1. תודה רבה על הפרגון . לא צריך מכון כושר בבית ובגינה יש לנו כל מה שנדרש להפעלת הילדים

    1. מיכל שלום ותודה רבה, שמחה שאהבת את הרעיונות. אני משתדלת מאוד לעלות רעיונות חדשים כל הזמן ,אשמח לקבל את דעתך.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

גלילה למעלה