>
טלפון: 052-6429-390   |   מייל: tzipy@tzipycatz.co.il
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
ציפי כץ, המרכז לשיפור תפקודים
  • דף הבית
  • מי אני
  • הרצאות
  • המלצות
    • המלצות הורים
    • בעקבות ליווי והעצמה
    • בעקבות טיפול
    • בעקבות קורסים
    • בעקבות הרצאות
    • ילדים כותבים
    • מסרוני לקוחות
  • שיטות טיפול
    • גישה נוירו-התפתחותית
    • שיטת רביב אימון -קוגניטיבי
    • שיטת איזון הגוף-משה אלבאום
    • סנוזלן – סביבה רב חושית‏
    • שיאצו וטיפולי מגע בילדים
    • טכניקות של למידה מתווכת
    • אימון קוגניטיבי התנהגותי
    • אימון ממוחשב
  • תחומי פעילות
    • קורסים והשתלמויות
    • הרצאות וסדנאות
    • מסיבות התה של ציפי
    • ליווי והדרכה לגנים ובתי ספר
    • ימי גיבוש
    • מיומנויות חברתיות
    • תוכנית ליווי – כישורים לחיים
    • העצמת ההורים-קבוצת תמיכה
  • תופעות נפוצות
  • בלוג
    • ויסות חושי
    • ויסות ריגשי התנהגותי
    • הפרעות קשב וריכוז
    • מיומנויות חברתיות
    • מוכנות לכיתה א’
    • כלים להצלחה
    • לקויות למידה
    • כישורי למידה
  • שאלות ותשובות
  • מן העיתונות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מי אני
  • הרצאות
  • המלצות
    • המלצות הורים
    • בעקבות ליווי והעצמה
    • בעקבות טיפול
    • בעקבות קורסים
    • בעקבות הרצאות
    • ילדים כותבים
    • מסרוני לקוחות
  • שיטות טיפול
    • גישה נוירו-התפתחותית
    • שיטת רביב אימון -קוגניטיבי
    • שיטת איזון הגוף-משה אלבאום
    • סנוזלן – סביבה רב חושית‏
    • שיאצו וטיפולי מגע בילדים
    • טכניקות של למידה מתווכת
    • אימון קוגניטיבי התנהגותי
    • אימון ממוחשב
  • תחומי פעילות
    • קורסים והשתלמויות
    • הרצאות וסדנאות
    • מסיבות התה של ציפי
    • ליווי והדרכה לגנים ובתי ספר
    • ימי גיבוש
    • מיומנויות חברתיות
    • תוכנית ליווי – כישורים לחיים
    • העצמת ההורים-קבוצת תמיכה
  • תופעות נפוצות
  • בלוג
    • ויסות חושי
    • ויסות ריגשי התנהגותי
    • הפרעות קשב וריכוז
    • מיומנויות חברתיות
    • מוכנות לכיתה א’
    • כלים להצלחה
    • לקויות למידה
    • כישורי למידה
  • שאלות ותשובות
  • מן העיתונות
  • צור קשר
ציפי כץ, המרכז לשיפור תפקודים
  • דף הבית
  • מי אני
  • הרצאות
  • המלצות
    • המלצות הורים
    • בעקבות ליווי והעצמה
    • בעקבות טיפול
    • בעקבות קורסים
    • בעקבות הרצאות
    • ילדים כותבים
    • מסרוני לקוחות
  • שיטות טיפול
    • גישה נוירו-התפתחותית
    • שיטת רביב אימון -קוגניטיבי
    • שיטת איזון הגוף-משה אלבאום
    • סנוזלן – סביבה רב חושית‏
    • שיאצו וטיפולי מגע בילדים
    • טכניקות של למידה מתווכת
    • אימון קוגניטיבי התנהגותי
    • אימון ממוחשב
  • תחומי פעילות
    • קורסים והשתלמויות
    • הרצאות וסדנאות
    • מסיבות התה של ציפי
    • ליווי והדרכה לגנים ובתי ספר
    • ימי גיבוש
    • מיומנויות חברתיות
    • תוכנית ליווי – כישורים לחיים
    • העצמת ההורים-קבוצת תמיכה
  • תופעות נפוצות
  • בלוג
    • ויסות חושי
    • ויסות ריגשי התנהגותי
    • הפרעות קשב וריכוז
    • מיומנויות חברתיות
    • מוכנות לכיתה א’
    • כלים להצלחה
    • לקויות למידה
    • כישורי למידה
  • שאלות ותשובות
  • מן העיתונות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מי אני
  • הרצאות
  • המלצות
    • המלצות הורים
    • בעקבות ליווי והעצמה
    • בעקבות טיפול
    • בעקבות קורסים
    • בעקבות הרצאות
    • ילדים כותבים
    • מסרוני לקוחות
  • שיטות טיפול
    • גישה נוירו-התפתחותית
    • שיטת רביב אימון -קוגניטיבי
    • שיטת איזון הגוף-משה אלבאום
    • סנוזלן – סביבה רב חושית‏
    • שיאצו וטיפולי מגע בילדים
    • טכניקות של למידה מתווכת
    • אימון קוגניטיבי התנהגותי
    • אימון ממוחשב
  • תחומי פעילות
    • קורסים והשתלמויות
    • הרצאות וסדנאות
    • מסיבות התה של ציפי
    • ליווי והדרכה לגנים ובתי ספר
    • ימי גיבוש
    • מיומנויות חברתיות
    • תוכנית ליווי – כישורים לחיים
    • העצמת ההורים-קבוצת תמיכה
  • תופעות נפוצות
  • בלוג
    • ויסות חושי
    • ויסות ריגשי התנהגותי
    • הפרעות קשב וריכוז
    • מיומנויות חברתיות
    • מוכנות לכיתה א’
    • כלים להצלחה
    • לקויות למידה
    • כישורי למידה
  • שאלות ותשובות
  • מן העיתונות
  • צור קשר
ראשי » תופעות נפוצות

תופעות נפוצות

קשה לו להתרכז?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון: קשב בריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו, לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
מפוזר, מבולגן, מבולבל?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
חולם בהקיץ?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, בעיה בשמיעה, קושי בעיבוד החושי, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
חוסר שקט פנימי?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, בעיה בשמיעה, קושי בעיבוד החושי ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
חוסר שקט פנימי?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, בעיה בשמיעה, קושי בעיבוד החושי ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
מתקשה בחשבון?
זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
לקות למידה, קושי בהבחנה מרחבית, תפיסת רצף, קושי שפתית, קשב בריכוז, קשיים מוטוריים ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון רביב (אימון תיאום מוחי), כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טכניקות של למידה מתווכת.
יחד עם זאת אותם ילדים נמצאים במתח בעקבות הקושי לכן אני משלבת טיפולי במגע ואימון ממוחשב (ביופידבק).
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
כתיבתו לא ברורה?
זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשיים במוטוריקה עדינה וגסה, יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים, עיבוד חושי לא יעיל, מסורבלות מוטורית, לקות למידה, קשב וריכוז, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הביעה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון רביב (אימון תיאום מוחי), כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טכניקות של למידה מתווכת, יחד עם זאת אותם ילדים נמצאים במתח בעקבות הקושי, יש להם כאבים בשרירי הידיים וכתפיים, לכן אני משלבת טיפולי במגע ואימון ממוחשב (ביופידבק).
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם התעמלות, המשחק והלמידה.
תאריכים, פגישות?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
שוכח דברים, משימות?
זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב בריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
רמת פעילות גבוהה?
זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי ,יציבה לא נכונה, הפרעת קשב בריכוז עם היפראקטיביות, לקות למידה, רגשי, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
רמת פעילות נמוכה במיוחד?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי, יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים (היפוטוניה) הפרעת קשב וריכוז, לקות למידה, רגשי, קושי בקליטה ועיבוד מידע/ מצבים, מסורבלות מוטורית ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
תגובתיות יתר או תת-תגובתיות
זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי, הפרעת קשב בריכוז, רגשי, קושי בקליטה ועיבוד מידע /מצב.
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
מאחר מתמיד?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, קושי בעיבוד החושי, קושי בתיאום מוחי, קושי בסדר וארגון ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הביעה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
מתוסכל, אלים, חסר “גבולות”?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, קושי בעיבוד החושי, לקות למידה ,בעיה רגשית...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
קשיים מוטוריים, קואורדינציה?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי ,יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים (היפוטוניה) או טונוס שרירים מוגבר, מסורבלות מוטורית (דיספרקסיה), קושי בתאום מוחי, ועוד...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טיפולי מגע.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
קושי בדחיית סיפוקים?
מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, קושי בעיבוד החושי, לקות למידה, בעיה רגשית...
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון קוגניטיבי התנהגותי- Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.
phone icon   052-6429390
  • ויסות חושי
  • הפרעות קשב וריכוז
  • לקויות למידה
  • כישורי למידה
  • מוכנות לכיתה א
צור קשר

אני מעוניין בקבלת ניוזלטר

  • מדריכים
  • גלריות
    • ויסות חושי
    • אימון למוח
    • אימון ממוחשב
    • חדר סנוזלן
    • אירועים
  • סרטונים
Email this to someone
email
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
אודות
tzipy-profile ציפי כץ - תרפיסטית נוירו התפתחותית תפקודית המשפרת תפקודים בילדים, נוער ומבוגרים בעלי הפרעת קשב וריכוז, לקויות למידה והפרעה בעיבוד חושי. בוגרת לימודים רבים בגישות טיפוליות שונות בהן: גישת כישורי למידה של רמי כץ, איזון הגוף של משה אלבאום, שיטת רביב, בוגרת מכללת רידמן ומכללת מירב (מכבי והאוניברסיטה הפתוחה) בטיפולי מגע שונים והתמחות בטיפולי מגע לילדים ADHD/ADD . מתמחה בעבודה עם כלים של העשרה אינסטרומנטאלית של פרופסור פוירשטיין. למדה טכניקות של אימון אישי-Coaching שפונים להכוונה והגשמה עם בעלי לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז (אימון קוגניטיבי- התנהגותי CBC )
פוסטים אחרונים
ויסות חושי: יום בחיים של אורי, ילד על חושי

ויסות חושי: יום בחיים של אורי, ילד על חושי

למאמר
האם אפשר לפתח אינטליגנציה ויכולות למידה ממשחק?

האם אפשר לפתח אינטליגנציה ויכולות למידה ממשחק?

למאמר
אינטליגנציה, למידה ומשחק, מי מכין את הילד להצליח בחיים?

אינטליגנציה, למידה ומשחק, מי מכין את הילד להצליח בחיים?

למאמר
פרטי קשר
טלפון: 052-6429-390
מייל: tzipy@tzipycatz.co.il
כתובת: יורדי הסירה 6, נווה עוז פתח תקווה

© כל הזכויות שמורות לציפי כץ | טלפון: 052-6429-390 | מייל: tzipy@tzipycatz.co.il | בנייה וקידום אתרים: Tzafi@zran
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס