מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון: קשב בריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו, לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגעאימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, בעיה בשמיעה, קושי בעיבוד החושי, ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
לקות למידה, קושי בהבחנה מרחבית, תפיסת רצף, קושי שפתית, קשב בריכוז, קשיים מוטוריים ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון רביב (אימון תיאום מוחי), כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טכניקות של למידה מתווכת.
יחד עם זאת אותם ילדים נמצאים במתח בעקבות הקושי לכן אני משלבת טיפולי במגע ואימון ממוחשב (ביופידבק).
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשיים במוטוריקה עדינה וגסה, יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים, עיבוד חושי לא יעיל, מסורבלות מוטורית, לקות למידה, קשב וריכוז, ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הביעה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון רביב (אימון תיאום מוחי), כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טכניקות של למידה מתווכת, יחד עם זאת אותם ילדים נמצאים במתח בעקבות הקושי, יש להם כאבים בשרירי הידיים וכתפיים, לכן אני משלבת טיפולי במגע ואימון ממוחשב (ביופידבק).
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם התעמלות, המשחק והלמידה.

זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב בריכוז, לקות למידה, קושי בעיבוד החושי, ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

זה יכול להיות תופעה של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי ,יציבה לא נכונה, הפרעת קשב בריכוז עם היפראקטיביות, לקות למידה, רגשי, ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי, יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים (היפוטוניה) הפרעת קשב וריכוז, לקות למידה, רגשי, קושי בקליטה ועיבוד מידע/ מצבים, מסורבלות מוטורית ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), אימון ממוחשב (ביופידבק), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC וטכניקות של למידה מתווכת.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קשב וריכוז, קושי בעיבוד החושי, לקות למידה ,בעיה רגשית…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טיפולי מגע, אימון קוגניטיבי התנהגותי– Coaching CBC.

מהווה שילוב של כמה אבחנות תפקודיות שונות בהגדרתם ובטיפולם כגון:
קושי בעיבוד החושי ,יציבה לא נכונה, חולשה בשרירים (היפוטוניה) או טונוס שרירים מוגבר, מסורבלות מוטורית (דיספרקסיה), קושי בתאום מוחי, ועוד…
הסימפטום מופיע אצל כל אחד מההפרעות הללו לכן אני מאבחנת, מאתרת את שורש הבעיה ומתאימה את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לילד.
אני משתמשת בטיפול בשילוב של שיטות עבודה כגון: רביב (אימון תיאום מוחי) , כישורי למידה (אימון תפקודי פיזי וקוגניטיבי), טיפולי מגע.
האימון כולל מגוון תרגילים מעולם ההתעמלות, המשחק והלמידה.

גלילה למעלה
× איך אוכל לעזור?