גישה נוירו-התפתחותית תפקודית – לטפל בבעיה עצמה ובכך לפתור גם את בעיית הסימפטום

המטרה של שיטה זו לקדם את התפקודים ובכך לשקם את הבעיה עצמה. אם הילד מראה תנועתיות יתר, אינו קשוב, מפוזר, נרתע מקריאה, כתיבה והתנסות בחומרים או מגע, נתפס כעצלן, אלה הם הסימפטומים ולא הבעיה.

התחושות שאנו חשים מובילים אותנו למי שאנחנו, לפעמים מערכת העצבים שלנו אינה מעבדת נכון את המסרים התחושתיים, כתוצאה מהשיבוש בעיבוד אנו מגיבים באופן בלתי מותאם. עיבוד נכון של התנסויות סנסוריות-מוטוריות הן חיוניות לפיתוח וקידום התפקודים הבסיסיים, שמהם צומחים הכישורים

המוטורים, כישורי הלמידה וההתנהגות היעילים  הנחוצים לכל ילד ,נער ומבוגר.

בעזרת גישה נוירו-התפתחותית תפקודית אני מאתרת, בוחנת ובודקת, את הרצף ההתפתחותי של התפקודים ומגלה את ההתנסויות החיוניות לבנייתם. אני מאתרת  את הקשר שבין המערכת העצבים לבין ההתפתחותו והתפקודו של הילד. באבחון ובטיפול אני מאבחנת את התפקודים ההתפתחותיים המוקדמים שגורמים להפרעת קשב, לליקויים בלמידה ובהתנהגות  ומטפלת ישירות בהם, ולא בסימפטומים החיצוניים של הליקויים.
גלילה למעלה
× איך אוכל לעזור?