רוצים שהמעבר מהגן לבית הספר יעבור בקלות? רוצים שילדכם יתמודד עם שינויים יותר בבשלות? רוצים שילדכם יצליח בלימודים ויהיה מקובל חברתית? רוצים לתת לו כלים להתמודדות עם חרדות ודימוי עצמי? רוצים שיפרוץ ויביע כישרון גלוי וסמוי? רוצים לעזור לו לחשוב נכון להיות מאורגן ומסודר ללא שום תלוי? רוצים לתת לילדכם כלים לחיים קלים וטובים יותר? ולכם ההורים שקט פנימי וגאווה על הילד שיודע להתמודד בכל משבר ומטלה?

"אני יכול להצליח בגדול"

פיתחתי עבור ילדכם תוכנית ליווי פיתוח מיומנויות מרובות, כישורים לחיים ולמידה אקדמית שייתן לילד צרור מפתחות להצלחה בחיים.

פיתוח ושיפור כישורים על בסיס אימון אינטליגנציות מרובות הייחודיות לכל ילד וילדה כבסיס למימוש עצמי ולהצלחה.

תוכנית ייחודית המלווה את ילדכם מראשית דרכו בגן עד יסודי התוכנית כוללת: • מוטוריקה- גסה/ עדינה • ייעול הזיכרון- שמיעתי, חזותי • שיפור התקשורת והשפה • שיפור תפיסה חשבונית • חיזוק ויציבות הגוף • שיפור תפקודי העיניים • שיפור רמת הקשב והריכוז • למידה עצמאית • זיהוי החזקות בכל ילד וערוצי למידה • נפתח שפה רגשית כבסיס לאינטליגנציה וחוסן רגשי • כישורים חברתיים – אינטליגנציה חברתית (אישית/ בין אישית)

נפתח כישורים תפקודיים של: • איפוק • דחיית סיפוקים • קשב • זיכרון עבודה • גמישות מחשבתית • דמיון • פתרון בעיות • יצירתיות • סדר וארגון • אסטרטגיות למידה • עצמאות • דימוי עצמי •מוטיבציה ללמידה • לקבל טעויות • לבקש עזרה • לסמוך על העולם

על פי המחקרים של המאה האחרון אנו יודעים שקיימים שמונה סוגים שונים של אינטליגנציות שהביטוי שלהם אינדיבידואלי לכל אדם ולפעמים בלתי תלויים לתרבות. הילד במרכז והמטרה היא לאפשר לו להתפתח על פי נטייתו. תוך סקרנות, משחק, חקר, נעשה עיבוד מידע כך שהלמידה המשמעותית היא פונקציה של תחושה, רגש, חוויה , פרשנות והתנהגות. פיתוח כישורי למידה המתפתחים באזורים שונים במוחו ומתחומי אינטליגנציה שונים מאפשרים לעשות רשת של ניורונים ענפה .כאן נמצא הסיכוי והסיכון בין פנוטיפ(ביטוי של הגן|) וגנוטיפ(גן) בהתפתחות בני האדם. בעידן של היום בעקבות הקדמה, הטלוויזיה, המדיה הדיגיטאלית והעדר ההורים לצורכי כלכלת הבית כמות הקשיים של ילדים בתחומים שונים בהתפתחותם גודלת עם הקדמה.

על פי גרדנר שמונה סוגי אינטליגנציות: אינטליגנציה לשונית – שימוש בשפה בצורה מיטבית בע”פ ובכתב. רגישות להגיה דקדוק ותחביר נכון. כושר שכנוע והסברה הן בפן המילולי והכתיבה אינטליגנציה מתמטית – לוגית)שיטתית( היכולת להבין בצורה מופשטת וסמלית תבניות כמותיות וזיהוי שלהם. היכולת להשפיע על ביטויים, חשיבה לוגית. חשיבה הגיונית ומסודרת אינטליגנציה מרחבית – תפיסה: מדויקת של העולם החזותי מרחבי. יכולת דמיון חזותי ומרחבי והתמצאות בתבניות מרחביות. אינטליגנציה מוזיקלית – זיהוי רכיבי יסוד במוסיקה. יכולת הבנה של מסרים שעוברים באמצעותם אינטליגנציה גופנית -תנועתית סנסו מוטורית שהיא היכולת לשלוט בתנועות ובתחושות של הגוף. קיימת היכולת לטפל בעצמים במיומנות וביעילות אינטליגנציה תוך אישית – מבטאת את הידע שיש לאדם בדבר ההיבטים על אישיותו. בעלי דימוי איתן ואפקטיבי של עצמו. פיתוח העצמי(הערכה וביטחון עצמי) תחושה של מסוגלות אישית. אינטליגנציה בין אישית – היכולת להבין אנשים אחרים ולעמוד על מצב רוחם, מזגם, רגשותיהם אינטליגנציה נטורליסטית – זיהוי וסיווג בטבע. כיצד אנו מתייחסים לסביבה שלנו והתפקיד לכל חלק

המפגשים מחולקים ע”פ האינטליגנציות השונות בהם יש ביטוי לארבעה תחומי התייחסות: קוגנקטיבי   |     סנסו מוטורי   |      רגשי    |    התנהגותי .

ייחודי לילדים  והורים המשתתפים בקורס אני "יכול להצליח בגדול" המפתח אינטליגנציות  מרובות: 1–  36 מפגשים עם הילדים 2–  זיהוי ומיפוי של האינטליגנציות החזקות בחשיבה של הילד. 3–  זיהוי ומיפוי של החוזרות הדומיננטיות הייחודי 4–  זיהוי נקודות לחיזוק שיעזור לילד לחזק את אותם כישורים. ( בונוס – תוכנית עבודה אישית עם הדרכה להורים) 5–  הילדים מקבלים במהלך הקורס את כל החומרים הרלוונטים. ( כל מפגש יקבלו את החומר המותאם לנושא הנדון) בנוסף כמטרה עליונה של המרכז – "ההורים כמגדלור" – הורה מקצועי ששולט בידע ומסוגל לתווך ולעזור כשהילד צריך. . הורים המנהיגים את המסע הצלחה יקבלו במהלך השנה: 1– שלושה מפגשים אישיים בקשר לילד מראשית הדרך, על מנת להכיר את הילד ואת עולמו הפנימי ,חוזקותיו והכרות עם הוריו, ציפיות, קונפליקטים, חששות. מפגש מעקב באמצע הדרך ומפגש  נוסף לקראת הסוף לעדכון מצב התקדמות והצעות להמשך . 2– (2- 3) הרצאות/סדנה העשרה בנושאים מגוונים עם רעיונות , כלים, תרגילים , קלים לשיפור החוויה האישית והבין אישית עם כלל ילדי הבית . 3– הרצאות אורח של מומחים 4– ההורה מקבל בכל מפגש מעקב בכתב על הנושא שדנו , במטרה לבצע שיחה מעשירה  סביב נושא המפגש. חיזוק  התקשורת הבין אישית ,הרחבת השפה הרגשית ושיתוף מעולם התוכן הפנימי של הילד מול הוריו . 5– מאגר רעיונות, שאלות  לחיזוק והמשך פיתוח של הידע. 6– כניסה לקהילה סגורה בה יופנו שאלות באופן אישי אך המענה יהיה בהקשר לשאלה במסגרת הקבוצה עם דגש על שמירת פרטיות והסתרה של שם או פרטים מזהים. מענה  לשאלות יבוצע  באופן ממוקד בין פעמיים לשלוש פעמיים בשבוע. 7– בסוף הקורס דוח מסכם ,הצעות והמלצות להורה בהקשר לילד . 8–  השנה בונוס מיוחד להורים שבחרו לתת לילדים שפע של ידע להצלחה – בונוס מיוחד – הם יהיו הראשונים לקבל שני מדריכים דיגיטליים על פי בחירה,  מתוך מאגר  הנושאים הנידונים בספר פעילויות לפיתוח ועזרה לילד ולהורים בדילמות יומייות סביב נושאים שבשיגרה.  (אימון למוח, חיזוק מוטוריקה עדינה, ומוטוריקה גסה, תפקודים ניהוליים מה זה ואיך מתפתחים, אינטליגנציה רגשית, עיבוד -ויסות חושי, ויסות רגשי, פיתוח שפה רגשית ,פחדים וחרדות כן או לא לטפל, משחקים ולומדים, איך ליצור שיגרה יומית שיתאים לצרכים של הילד ושל יתר המשפחה, איך לעזור לילד המתקשה בכישורים חברתיים, אסטרטגיות למידה ועוד) . על הקורס  באופן כללי: >> מחויבות להתייחסות מכבדת ומותאמת לכל ילד כאילו היה הילד הפרטי וטובתו האישית (פיזית ונפשי) יהיה ערך עליון  עבורי בכל עשייתי. >> מחויבות אישית  לדאגה ועשייה מקצועית מיטבית במטרה לאפשר לכל ילד לחוות, לחקור, להעז, להטות ,ללמוד, לבקש עזרה, לפתח, לקדם, להצליח וללמוד להתמודד עם אתגרים מתוך אמונה בו כאדם, תוך כדי ביסוס תפיסה העצמי חיובית הנובעת מתחושה מסוגלות, ביטחון (עצמי ובזולה) ודימוי עצמי  כאדם נבון וכישרוני בדרכו. >> מחויבות לאווירה ותנאים עשייה ולמידה ברמה גבוה ביותר שישלבו תכנים  וגישות התערבות מובנים וחופשיים, תוך כדי דיאלוג וקבלת כל דעה וכל אדם. >> 6 ילדים בקורס מעורב, בנים בנות באותה שיכבת גיל. >> הקורס הינו קורס מקצועי והסטנדרטים מקצועיים – טיפולים ברמה גבוה ביותר הרואה את הילד במרכז ואת משפחתו ועל כך יש להגדירו כך לעצמכם כהורים וכך גם לילד. כפי שילד הולך לגן, בית ספר או טיפול שאינו ניתן לביטול ועליו להגיע. ישנו הצורך להבין שההוראה היא המודל והמרה של ההורה, מכאן שהיחס, התכווננות  והגעה בעקביות לכל מפגש ישמשו כמצפן וכעוגן בטוח שיעזור לילד בכל התמודדות בחיים. (אינו כולל מצבים שילד חולה, עם זאת לילד והורה המחויבות לפנות על מנת שנעביר את החומר שנלמד באותו מפגש). >> לקורס שעות וימים קבועים ולא ניתן להחליף בין ימים גם אם יווצר מקום פתוח בעקבות מערכת היחסים האינטימית שנוצר בין הילדים אליהם אנו (אני והצוות שלי ) מקפידים . >> הקורס, הרצאות, הערכות ודוחות מעקב האישיות לכל ילד, התכניות האישיות במידת הצורך ,השיחות האישיות, השתתפותם  בקהילת הורים " ילדים והורים יכולים להצליח בגדול", הם חלק מהתוכנית הייחודית וחלק מהתשלום הכולל המתחלק בתשלומים חודשיים מראש מנובמבר עד יולי . >> התשלום והתחייבות לכל השנה כוללים את כל הבונוסים ללא תוספת מחיר . התשלום הינו עבור כל הקורס (36 מפגשים עם הילדים וניתן לשלם בתשלומים חודשיים בצ'קים או בכרטיס אשראי. (השנה המתחילה בנובמבר ומסתיימת הסוף חודש יולי) 450 ₪ לחודש לילד *9 חודשים . >> לא  יהיה החזר כספי במידה ותבחרו לעזוב לאחר תחילת הקורס (לא יהיה יוצא דופו לכל סיבה באשר היא. והתשלום אינו יוחזר ,גם לא יתבצע קיזוז/פיצוי של ימי היעדרות הילד בעקבות חולי ,נסיעה, חופש, לידה ). >> הקורס אינו מוכר על ידי קופת חולים, אבל כן מוכר להורה אשר ברשותו ביטוח בריאות פרטי בחברות ביטוח שאינם דורשים מטפל "בהסכם". אתם מוזמנים לבדוק מה מופיע בפוליסה ולהביא איתכם למפגש ההכרות הראשון שלנו. . לכל המאמרים בנושא כישורים לחיים ומוכנות לכיתה א', היכנסו לבלוג של ציפי להמלצות, לחצו כאן
גלילה למעלה